Najboljše iz konoplje
Košarica
(0)

V nakupovalni košari ni artiklov.

Kupite še 30.00 € da dobite brezplačno poštnino!

Brezplačna poštnina za vsa naročila nad 30 €.

Preprečimo težave s spanjem na naraven način

Težave s spanjem so dandanes tako razširjene, da jih jemljemo že kot nekaj običajnega. Pa vendar nespečnosti ne gre podcenjevati, saj naše telo nujno potrebuje spanec, da se lahko nemoteno odvijajo biološki procesi v telesu. Dober spanec potrebujemo v enaki meri kot zrak, vodo in hrano. Običajen in povsem normalen pa je razlog, zakaj pojavnost nespečnosti tako strmo narašča. Odgovor se skriva v izredno dejavnem vsakdanjiku, ki je značilen za sodobno družbo, zaradi česar se um zvečer le stežka umiri. Modra luč pametnih telefonov ob večernem brskanju po socialnih omrežjih le še dodatno prispeva k porušeni biološki uri.

 

Kakovost spanja vpliva na delovanje hormonov, razpoloženje in celo telesno težo

Odrasli potrebujemo v povprečju med 7 in 9 ur spanca dnevno. Če se skozi dan počutimo zaspani, pomeni, da je nekaj narobe z našim počitkom – bodisi ne spimo dovolj dolgo, ali pa je naš spanec premalo kakovosten. Oboje je precej značilno za sodobni svet, kjer najdemo čas za vse … razen za to, da bi poskrbeli za svoje zdravje, vključno s kakovostnim spancem. Slednji je za zdravje in počutje izrednega pomena in njegovo pomanjkanje ima vrsto negativnih posledic na organizem.

Kronično pomanjkanje spanca ima se povezuje z večjo smrtnostjo, debelostjo, sladkorno boleznijo in boleznimi srca in ožilja. Poleg tega že ena sama neprespana noč poveča tveganje za prometno nesrečo ali nezgodo pri delu.

 

Za boljši spanec

Spanec je torej vsekakor pomemben. Poglejmo si, kaj lahko spremenimo v našem vsakdanjiku, da v telesu in v okolju ustvarimo pogoje za dober nočni počitek.

1. Telesna aktivnost

Znanost vedno znova potrjuje povezavo med redno telesno dejavnostjo in kakovostjo spanca. Kljub temu pa ni priporočljiva zelo intenzivna vadba tik pred spanjem. Če skozi dan nimate časa za telovadbo, zvečer raje izberite nižje intenzivno vadbo. Joga je odlična vadba za večerne ure, saj vsebuje številne druge elemente, ki pomirijo in uskladijo telo in um in nas pripravijo na dolg, krepčilen spanec.

 

2. Sproščanje stresa

Hiter življenjski ritem in s stresom prepletene dnevne obveznosti naše telo in misli napolnijo z nemirom, ki ga zvečer le stežka ukrotimo. Čeprav se zdi pogosto skoraj nemogoče, pa vam bodo pri večerni umiritvi pomagale že enostavne dihalne tehnike; na primer štetje vdihov in izdihov. Idealno bi bilo, če bi si lahko že čez dan privoščili nekaj minut umirjenega sedenja z globokim, zavednim dihanjem.

3. Primerno okolje

Za dobro kakovost spanca telo potrebuje tišino, mir in temo. Poleg omenjenega je za sproščanje melatonina (hormona spanja) pomembna tudi ura ob kateri hodimo spat, ki naj bo vsak večer ista (ali vsaj kolikor toliko podobna).

4. Vizualizacija

Vizualizacija je izjemno orodje za umiritev telesa in uma. »Naslikajte« si sebe v prijetnem, pomirjajočem okolju, na primer v gozdu ali na plaži. Veliko bolje kot razmišljati o vseh nalogah, ki vas čakajo naslednji dan, kajne? ?

S pridnim upoštevanjem zgornjih nasvetov se bo spanec zagotovo izboljšal v zelo kratkem času. Če pa bi še vseeno potrebovali malo dodatne pomoči predlagamo, da jo poiščete v naravi.

CBD kanabinoid, naravni izvleček industrijske konoplje, je izjemno uspešen pri lajšanju simptomov stresa in tesnobe, ki sta najbolj pogost vzrok nespečnosti. Pozitiven vpliv CBD kanabinoida na stres in tesnobo je bil dokazan z več znanstvenimi študijami, med drugim je pozitiven vpliv CBD kanabinoida na tesnobo dokazala študija iz leta 2019.

 

Nenazadnje o izjemni uporabnosti CBD smole za težave s spanjem pričajo številni uporabniki po celem svetu

»Kapljice jemljeva s partnerjem zvečer pred spanjem (2 kapljici) in oba sva opazila, da veliko lažje zaspiva in tudi spanec je bolj kvaliteten, saj se vedno zbudiva naspana tudi, če spiva manj časa kot običajno.« - Karin P.

»Dejansko sem bila zelo skeptična glede teh stvari, ampak sem morala sprobati. Ker sem mamica 2 majhnih otrok, sem cel čas v akciji in zelo malo spim. Noo, tole pa mi je pomagalo malo umiriti konje, spim boljše (takrat ko tudi otroka spita) in počutje je seveda super. Bom se naročila.« - Barbara S.

»CBD kapljice sem naročila zaradi težav s spanjem. Že po prvi uporabi sem spala bolj trdno in celo noč, čez dan pa se lažje soočam s stresom. Priporočam!« - Anja R.

Dodaj odgovor

Prijavite se na HEMPTOUCH NOVIČKE in prejmite:

kodo za 10 % POPUST
na prvo naročilo ter zanimive vsebine in posebne ponudbe tedensko v inbox.

Pravilnik o zasebnost: prijava na e-novice

Z vpisom svojega elektronskega naslova se prijavljate na e-novice, s katerimi vas bo podjetje Hemptouch d.o.o. obveščalo o novostih v ponudbi na spletu in v trgovini, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah.

S prijavo na e-novice se vpišete tudi v bazo prejemnikov ugodnosti , ki jih Hemptouch d.o.o. nudi svojim uporabnikom.

Za prijavo na e-novice Hemptouch d.o.o. zbira sledeče podatke: e-naslov, IP, v primeru, da se prijavite kot registrirani član, pa tudi ime in priimek, naslov in telefon.

Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega boste do preklica prijavljeni na e-novice Hemptouch d.o.o. (t. i. opt-in odobritev). Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahtevate, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Vaši zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Zahtevate lahko tudi prenos ali seznanitev s podatki.

Upravljavec Hemptouch d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.

Pošiljatelj e-novic in upravljavec vaših osebnih podatkov je: Hemptouch d.o.o., Podbreznik 15, 8000 Novo mesto, Slovenia

Preverite tudi celotni Pravilnik o zasebnosti